ورود تو یکی ممنوع
ورود تو یکی ممنوع
بچه كه بودیم شبها فكر میكردیم فردا چی بازی كنیم... الان فكر میكنیم فردا زندگی قراره چی بازی بكنه باهامون...


خصوصیت زنان متولد خرداد

زن متولدشده در این ماه آنقدر ها هم که گاهی اوقات به نظر می رسد، سنگدل و بی احساس نیست. قدرت تحلیل بسیار قوی اش موجب پیدایش فانتزی های گوناگونی می گردد که ابراز احساسات عاشقانه تنها راه برملا کردن آن است و یک متولد برج خرداد لااقل دو برابر زن های دیگر به این کار نیازمند است .‌یک مرد متولد خرداد می تواند در آن واحد یک خواننده، یک کار خانه دار، یک هندپیشه، یک فروشنده و رئیس یک هیات مدیره باشد وتمام این کارها را هم با موفقیت انجام بدهد، اما یک زن اگر چنین باشد، بوالهوس و دمدمی مزاج شناخته می شود. فکر نکنید که یک زن متولد این برج نمی تواند این چنین باشد، اما اجتماع ما یک چنین موقعیتی را کمتر در اختیار یک زن می گذارد درحالی که در دنیای عشق و احساسات او می تواند هوس های هزار گانه خود را به موقع اجرا بگذارد و خویشتن را تا هر قدر که می خواهد ارضا کند.

زن متولد خرداد مانند توفان ورگبارهای بهاری می ماند، گاهی پر رعد و برق، گاهی پر شور و خروش و گاه مطبوع و عطر آمیز و آرام است. در حالات او ثبات و دوام و استمرار وجود ندارد.

دختر برج خرداد خیلی بیشتر از آنکه طالب عصبانیت شما باشد، به شفقت شما نیاز دارد و برای او جدا مشکل است که هر بار خود را واقعا تسلیم یک نفر بکند. او در حالی که مجذوب قدرت روحی و هوشی یک مرد است، از جانب رنگر وجودش به سوی هنر و شعر و موسیقی چشم دوخته است. او وقتی مردی را پیدا کرد که دارای قدرت خلاقیت است، آن وقت شخصیت دوگانه اش شروع به خودنمایی می کند. او درست در همان لحظانی که با مرد دلخواه خویش به تماشای یک نمایشگاه رفته و خوشحال است از اینکه سر انجام کسی را پیدا کرده که مثل خودش از دیدن تابلوهای زیبا لذت ببرد، ناگهان وجود ثانوی از وی می پرسد که آیا این مرد هنر دوست مرد زندگی هم هست؟ من حتم دارم که با توجه به مطالب فوق شما تا حدودی می توانید حدس بزنید که یک زن متولد شده در برج جوزا چه نوع موجودی است.

او را به حال خودش بگذارید، زیرا معمولا می تواند مسائل ناشی از دو گانگی های وجود خویش را درون خویش نگاهدارد وشما را با آن ها درگیر نسازد.او یک دوست شاد و دل زنده است. در ایامی که ماه در آسمان نورانی است، او موجودی سرشار از شادی و نشاط است که با ارائه هوش و ذکاوت و همدلی و مهربانی موجب رضایت خاطرتان را فراهم می سازد. در طی این روزها او کوچکترین حرکات، گفتار و اشارات عاشقانه داشته باشد. در این گونه مواقع ظرافت زنانگی به میزان زیادی در وی می جوشد اما یادتان باشد که در صورت لزوم می تواند سریعا به نقطه برودت و سردی رجعت کند.

زن متولد شده در ماه خرداد خیلی به راحتی می تواند یک مهمانی زنانه سوت کور را به شور و نشاط بیاورد ویا فکر گرفتاری های بزرگ یک مرد را از سرش خارج سازد . در حالی که به زحمت می توان او را در قالب یک زن خانه دار منحصرا خانه دار در آورد. اگر زمانی لازم باشد، سایر زنان مخفی شده در وجودش سریعا شروع به خودنمایی می کنند مثلا شما ممکن است روزی او را در قالب یک باونوی فکور و سخنور که عقاید فلاسفه بزرگ را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد و به شیوه ای تعجب آور درباره سیاست و یا ادبیات سخن می گوید، ببینید وبلا فاصله روز بعد مشاهده کنید که دستخوش احساسات می شود و اشکش از فرط رقت احساسات جاری می گردد و خود را تنها و بی پناه نشان می دهد و لحظه ای بعد دوباره سرشار از تحرک و نشاط می گردد. بله، او هر چه باشد، یکنواخت و خسته کننده نیست.

اگر خیال می کنید که این اغراق گویی ست، هنر پیشه فقید« مارلین مونرو» را به خاطر بیاورید. تمام مردهایی که با وی آشنا بوده اند، از « کارل سندبورگ» گرفته تا آرایشگری که موهایش را درست می کرد، او را به صورتی می شناختند که با دیگران تفاوت فراوان داشت.

دختری که در برج جوزا تولد یافته باشد، شدیدا مایل است که کسی را واقعا و از صمیم قلب دوست بدارد، اما همیشه این احساس خود را کتمان می کند، او واقعا بچه دوست است ولی این حقیقت را از شوهر خود پوشیده نگاه می دارد. او قبل از ازدواج در هر مردی چیزی جالب دوست داشتنی می یابد، اما پیوسته در جستجوی کسی است که واجد تمام شرایط و خصائص لازم برای خوشبخت کردن یک زن باشد، او به دنبال یک مرد کامل است.

شما او را یار و همدم بسیار خوبی میابید. دختری که طبیعت برج دو پیکر را برای تولدش انتخاب کرده باشد، حاضر است با شما از میدان ورزش تا سالن سینما و کتابخانه بیاید. او در میدان ورزش به همان اندازه از خود هیجان و علاقه مندی نشان می دهد که در یک مهمانی رقص قوه تفکر باشکوهش وقتی کاملا آشکار می شود که موضوعی حس کنجکاوی او را تحریک کند. این خصیصه موجب می گردد که با زیرکی و قدرت تمام به جست و جوی آنچه که در مغز شما می گذرد، بپردازد و برای حصول به این هدف برخی از افکار خویش را برایتان بازگو می کند. تا زمانی که شما از او ثبات قدم نخواهید، زن بی نظیری است.

شاید گوشزد کردن این نکته هم لازم باشد که او ممکن است خود را صادقانه عاشق شما بداند و بعد شخص دیگری را به مراتب مناسب تر از شما بیاید . او زودتر از هر زن دیگری می تواند شما را فراموش کند، مگر اینکه دائما در جوارتان باشد. گناهی هم ندارد. طبیعتش طوری است که تغییر و تحول را دوست دارد و حتی می توان گفت به آن عمیقا نیازمند است. تا زمانی که گذشت ایام به وی نیاموخته باشد که در زندگی پرماجرایی را می گذراند و این حالت را باالطبع شامل حال مردی که عاشقش است نیز می کند.

وقتی پیشنهاد ازدواج شما را قبول کرد و همسرتان شد، آن وقت به مردان دیگری که نتوانسته اند با گرفتن یک زن صاحب یک حرمسرا شده باشند، دهان کجی خواهید کرد. بله، شما این موقعیت استثنایی را داشته اید که با یک زن ازدواج کنید ولی یک حرمسرا را به خانه خود بیاورید.

زن شماره یک این حرمسرا قادر است هر چه بخواهید انجام بدهد، اگر شما خواهان وفاداری می باشید، او می تواند این چنین باشد ولی به شرط اینکه نیازهای قلبی اش را ارضا کنید. این زن از اینکه با شما هزاران فرسنگ مسافرت کند و هر سال در یک شهر بساط خانه و زندگی را بگسترد، ذره ای دلتنگ نخواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:,

|
 


گــاهی اگــرخـواستی اگـر توانستی اگرهنوز نامی ازمن درسر داشتی نه در دل ، درکوچه ی تنهایی من قدمی بگذار … شلوغی کوچه ظاهریست نترس بیا نگاهی پرت کن و برو ، فقط همین عشق من……
dr.tara18@hotmail.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

tara
محسن

 

مهر 1391
شهريور 1391

 

پست آخر
هویت آقای 666
من منتظرم
یزد من سلام...بوق بوق من دارم میام
این همه تقاص
پست سفید؟؟؟؟!!!!!!
پائولو کوئلو
معرفی گیوتین... حواستون رو جمع کنید
بی معرفت
گیوتین روح:در جواب پست محسن
wallpaper ba resulation bala
wallpaper
بی پایان
خصوصیت زنان متولد خرداد
تارا از نسل آبادان
چرا پسرا اینقدر ضایعن؟
ما اومدیم
تمام درد من

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورود تو یکی ممنوع!! و آدرس rangarang20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سایت سیدحسین حسینی
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 2233
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->